کیورینگ
کلینیک ساختمانی صالحی آذرicon

پیچک

,افزودنیهای بتن(بتن پاس),سنگ آنتیک و گیوتین,عایق رطوبتی نانو لیمیکس,کفپوش,موزاییک,رزین,اپوکسی,چسب پلیمری کاشی ضدآب,چسب پودری سرامیک,ورق پلاستوفوم وسردخانه,فوم,بلوک,تیرچه,دیوار پیش ساخته,شاتکریت,یونولیت سقفی,سیکا,واترپروف پودری,چسب بتن آببندی,سیمان ضدآب,روغن قالب,روان کننده,ضدیخ,جایگزین ایزوگام,عایق گرمایش ازکف,بلوک تیغه,رنگ بتن ضدآب,پودر بندکشی ضدآب,اسپیسر,تخریب کننده بتن,گروت,ترمیم کننده بتن,ضدآب کردن حمام بدون تخریب,کیورینگ,واتراستاپ,الاچیق,عایق استخر,سقف عرشه فولادی,ساروج,چسب گچ وچوب,سرامیک,کاشی تزئینی بین کابینت,کاشی سونا و جکوزی,رویال گرانیت صبا,سنگ عقیق ایتالیا,مهاباد,صالحی آذر,04442246341,best

کیورینگ

Master Cure

کیورینگ بتن پاس صالحی آذر مهاباد


کیورینگ CP

شرح :

مقاومت و دوام بتن با شرایط به عمل آوردن آن پیوند مستقیم دارد و از موارد قابل توجه و اساسی در تکنولوژی بتن محسوب می شود . منظور از عمل آوردن بتن ، جلوگیری از تبخیر سریع و زود هنگام آب موجود در جسم بتن و حفظ حرارت و رطوبت لازم برای تداوم روند ترکیب شیمیایی آب با سیمان ، با هیدراتاسیون کامل میباشد .
معمولا وقتی که اثر عواملی نظیر هوای گرم و خشک ، دمای بتن ، سرعت باد و رطوبت نسبی محیط موجب شود که میزان تبخیر آب بتن به بیش از یک کیلوگرم در مترمربع در یک ساعت برسد . باید برای جلوگیری از این تبخیر اضافی که اثرات زیان باری روی بتن برجای می گذارد اقدام نمود .
این اثرات مخرب نظیر پوسته شدن سطح بتن ، ایجاد ترکهای موئی ، کاهش مقاومت های مکانیکی بویژه تاب فشاری ، موقعی تشدید می شود که بتن ریخته شده د ر معرض آفتاب و یا باد شدید قرار گیرد که معمولا برای جلوگیری از این آسیب دیدگی ها سطح بتن را آب می دهند و یا با گونی خیس و مرطوب می پوشانند
.
کاربرد این روشها نه تنها اقتصادی نیست ، بلکه اگر مرطوب نگه داشتن پوشش مذکور و آب دادن به بتن تداوم نداشته باشد خود به عاملی زیان بار تبدیل خواهد شد
.

خصوصیات ویژه :
کیورینگ با لایه فیلم مانندی که روی سطح خارجی بتن ایجاد میکند مانع تبخیر سریع آب میشود و امکان میدهد تا گیرش بتن سیر طبیعی و مطلوب خود را حفظ کند کاربرد کیورینگ برای بعمل آوردن بتن ، برتریهای فنی و صرفه جوییهای زیر را تامین میکند :
• خطرات ترک خوردگی و پوسته شدن بتن را برطرف میکند
• انقباض ناشی از خشک شدن بتن را به حداقل کاهش میدهد
• استفاده از وسایل پوششی و مراقبت و نگهداری مستمر بتن را غیر ضروری میسازد و از نیروی انسانی صرفه جویی به عمل می آورد .
• هیچگونه اثر سوئی روی سطح یا رنگ بتن بر جای نمی گذارد



مشخصات فیزیکی و شیمیایی :
رنگ :بی رنگ
حالت:فیزیکی مایع
وزن :مخصوص 2/1
قابلیت:انحلال در آب


PH 6:
قابلیت: اشتعال
کیورینگ بر اساس سفارش در رنگهای متنوع تولید میشوند این کیورینگ معمولا در اماکنی که امکان اشتعال زایی باشد مورد استفاده قرار میگیرد .

میزان و نحوه مصرف :
عمل کیورینگ باید حتی الامکان بلافاصله پس از پرداخت بتن یا به مجرد باز کردن قالب انجام گیرد این ماده معمولا روی سطوحی که در معرض هوای آزاد هستند پاشیده میشود و چنانچه تاخیری در کار بوجود آید ، لازم است ابتدا سطوح بتن با آب خیس شده سپس از کیورینگ استفاده شود .
1 لیتر از کیورینگهای مذکور قادر است 4 الی 5 متر مربع سطح را پوشش دهد که یک پوسته با ضخامت 5 الی 10 میکرون میدهد. این پوسته در شرایط جوی در دمای بین 2 تا 4 درجه دوام آورده و سپس از بین میرود.


نکات ضروری جهت مصرف :
در سطوح متخلخل بهتر است عمل در دو مرحله پاشیده شود این مواد به دور از تابش خورشید در ظروف در بسته به مدت یکسال قابل نگهداری میباشند .


کیورینگ بتن پاس صالحی آذر مهاباد

 

استاندارد بتن پاس صالحی آذر

--------------------------------------------------------

Download link

لینک دانلود کاتالوگ

--------------------------------------------------------

مهاباد، میدان ملاجامی،خیابان ایرانپیما(کارگر)

کلینیک ساختمانی

صالحی آذر


   044-42246341 

 




|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6

موضوعات مرتبط: کیورینگ , ,
برچسب‌ها: کیورینگ , بتن پاس , چسب , صالحی آذر , مانع تبخیر بتن , مقاوم , رطوبت , جلوگیری , لایه , فیلم , آب , ملات , سیمان , زودرس , 04422246341 , عایق تبخیر بتن , Master Cure ,

">
آخرین مطالب